test
test
test
Fra 49,- md. hjælper vi dig, når bilen ikke vil mere og bare holder stille.
✔ Effektiv vejhjælp døgnet rundt – alle årets dage
✔ Bugsering til værksted
✔ Fri vidererejse for dig og evt. passagerer
Sundhedshjælp på abonnement betyder, at du får lige præcis den behandling, du har brug for, og at behandlingen fortsætter til du er godt på vej igen. Det gælder uanset om du har brug for hjælp til at tackle svære følelsesmæssige situationer eller til at forebygge og behandle smerter.
Abonnementet giver bl.a. adgang til vores psykologer, fysioterapeuter og kiropraktorer, og du behøver ingen henvisning. Har du brug for behandling, kontakter du Sundhedslinjen og får en snak med en sundhedsfaglig person – og så finder I ud af, hvad den bedste løsning er for dig.
I denne video kan du se, hvordan du booker tid til bilsyn igennem Falck Vejhjælps app.
Med vores app har du alle dine gode fordele i din vejhjælpspakke lige ved hånden, når du skal bruge dem. Læs mere om appen her.
Du har 14 dages fortrydelsesret | Abonnement kan opsiges med en måneds varsel til udgangen af en måned, dog tidligst ved udløb af bindingsperioden (6 mdr.).
Dit vejhjælpsabonnement træder i kraft 3 dage efter din bestilling, medmindre anden fremtidig dato er aftalt med os.
Hvis du akut skulle få brug for vejhjælp selvom det ikke er inkluderet i dit abonnement, så kan du ringe til vores vagtcentral på telefon 70 10 20 30.
De kan hjælpe dig med alle former for vejhjælpsydelser mod betaling. Vær dog opmærksom på, at det er dyrere at modtage vejhjælp udenfor et vejhjælpsabonnement.
Du skal betale for dit vejhjælpsabonnement én gang om året.
Du kan betale den fremsendte regning (girokort). Du kan også tilmelde dig betalingsservice og slippe for besværet med girokort. Tilmeld betalingsservice her.
De første seks måneder er aftalen bindende. Du kan frit opsige abonnementet med én måneds varsel til udgangen af én måned, når der er gået fem måneder efter aftalens indgåelse.
For at opsige dit abonnement op, skal du ringe til Kundeservice på telefon 70 10 20 31.
Du kan se dine produkter ved at logge ind her.
Sådan tolker I fakturaen
Her er en forklaring på de enkelte dele af en almindelig regning fra Falck.
Når jeres nye abonnement træder i kraft, får I en faktura – enten med det samme eller på en senere dato, I har aftalt med os. Fakturaen kommer som brev eller e-mail sammen med jeres nye kontrakt. Efterfølgende vil jeres abonnement blive fornyet årligt.
Hvis I betaler via indbetalingskort, får I jeres årlige opkrævning 14 dage før fornyelsesdatoen. Betaler I via Betalingsservice, får I opkrævningen 6 uger før fornyelsesdatoen.
Forstå jeres (halv)årlige opkrævning
Der kan være tre forskellige grunde til, at I får flere opkrævninger i løbet af året:
Ja, hvis I har fået den årlige opkrævning og gerne vil ændre i jeres abonnement, kan I godt det. Men hvis I opsiger abonnementer efter opkrævningen, skal I være opmærksomme på, at abonnementet fortsætter indtil til jeres næste årlig fornyelsesdato. Hvis I har yderligere spørgsmål i forbindelse med ændringer op til jeres årlig opkrævning, kan I ringe til os på 70 10 20 31 (tast 2).
Her kan I se, hvornår jeres dækninger træder i kraft. I får kontrakten, når abonnementet træder i kraft. Den vil typisk vare 1-5 år alt efter jeres bindingsperiode. Derfor er der ikke nogen slutdato på jeres kontrakt under kolonnen ”Dækning fra/til”.
Hvis I ikke kan finde kontrakten, er I velkomne til at kontakte os, så vi kan hjælpe. Ring til os på 70 10 20 31 (tast 2).
Ja, selvfølgelig. Du kan selv tilmelde dig her.
Om ændringer, tilføjelser eller sletning
I eksemplet kan I se forklaringen på de enkelte dele af en faktura i forbindelse med en ændring af et erhvervsabonnement.
Det kan I se i jeres kontrakt. Kontrakten viser alle de abonnementer, I har hos Falck. I kan også se, hvornår jeres nye abonnement træder i kraft, som i eksemplet her.
Vi sender en bekræftelse til jer på e-mail, hvor opsigelsesdatoen fremgår. Det er den dag, abonnementet og dækningerne stopper. Ud for abonnementet vil der stå 0 kr., fordi I ikke skal betale for det fremover. Se eksemplet her:
I kan opsige jeres abonnement, når jeres bindingsperiode er ovre, dvs. efter 1, 3 eller 5 år. Når datoen for abonnementets fornyelse nærmer sig, kan I opsige det senest én måned før jeres årlig fornyelse. Derefter sender vi en kreditnota, som viser, om I skal have penge tilbage.
Når I har opsagt og oprettet et eller flere abonnementer på samme tid, sender vi et brev med en kontrakt, hvor I kan se både nye og gamle abonnementer (se eksemplet). I får også en bekræftelse på e-mail.
Her kan I se, hvornår jeres nye abonnement træder i kraft. Abonnementet fortsætter, indtil det bliver opsagt, og der er derfor ikke angivet nogen til-dato, dvs. slutdato. Hvis abonnementet derimod var blevet opsagt, ville der også stå en slutdato som længere nede i eksemplet, under Førstekuffert – erhverv, som stopper den 31.10.19
Det skal I aftale med os, når I ringer til kundeservice for at lave ændringen. I kan fx vælge, at abonnementet skal begynde med det samme eller den dag, I alligevel skal betale for jeres nuværende abonnementer. Køber I abonnementet på vores hjemmeside, træder det i kraft med det samme, med mindre der er en karenstid. Karenstiden er den periode, I skal vente, indtil I kan gå i gang med at bruge jeres abonnement eller bestemte ydelser i abonnementet.
Hos Falck Vejhjælp er karenstiden tre dage.
Hos Falck Sundhed er karenstiden tre måneder på:
Der er ingen karenstid på akut sygetransport, telefonlinje til sundhedsfaglig tovholder, telefonlinje til psykologisk rådgivning samt telefonlinje til fysioterapeutisk rådgivning.
Så snart vi har jeres kontooplysninger, kan I forvente, at der går op til 10 hverdage, før pengene står på kontoen. Har I endnu ikke givet os jeres kontooplysninger, kan I ringe til os på 70 10 20 31.
I skal betale for det nye antal, hvorefter I får en kreditnota to dage senere på det antal, I havde før. Se eksemplet her.
Hvis beløbet på fakturaen fx er lavere end den årlige normalpris, vores kundeservicemedarbejder oplyste, er det fordi, I kun skal betale fra og med den dag, jeres dækning træder i kraft og frem til jeres årlig opkrævning. Se eksemplet her:
Denne pris kan være lavere end jeres årlige normalpris. Det er fordi, I kun skal betale fra og med den dag, I er dækket, for eksempel: Hvis I har bestilt et nyt abonnement eller en ydelse syv måneder inde i jeres abonnementsperiode, skal I kun betale for de sidste fem måneder, indtil jeres næste årlige opkrævning.
Om opsigelse og tilbagebetaling
I kan først opsige abonnementet, op til jeres bindingsperiode, dvs. efter 1, 3 eller 5 år. Når datoen for abonnementets fornyelse nærmer sig, kan I opsige det senest én måned før. Hvis I ikke når at opsige før fornyelsen, vil i være dækket i endnu en abonnementsperiode.
Hvis I har en bindingsperiode, vil I kunne se den i bunden af jeres kontrakt, som det fremgår af eksemplet her.
Vi sender en bekræftelse til jer på e-mail, hvor I kan se opsigelsesdatoen, dvs. den dag dækningen stopper. Ud for abonnementet vil der stå 0 kr., fordi I ikke skal betale for det fremover, som det fremgår af eksemplet her.
Ring til os på 70 10 20 31 eller skriv til erhverv@falck.dk
Hvis I går konkurs, bliver jeres abonnementer opsagt på det tidspunkt, hvor I skulle have haft den næste opkrævning. Vær opmærksom på, at vi skal have dokumentation på konkursen fra jer eller jeres advokat. Send dokumentation til erhverv@falck.dk.
Sådan tolker I rykkeren
Når vi sender en rykker, er det fordi vi mangler en hel eller delvis betaling fra jer. Har I ikke jeres faktura, er I velkomne til at ringe til os på 70 10 20 31 (tast 2) eller skrive til erhverv@falck.dk
Det tyder på, at der er sket en fejl. Ring til os hurtigst muligt på 70 10 20 31, så tager vi hånd om det. I er også velkomne til at skrive til os på erhverv@falck.dk
Der står et fakturanummer på rykkeren, som også står på den faktura, I har fået. Hvis I ikke har fakturaen med fakturanummeret, er I velkomne til at ringe til os på 70 10 20 31 (tast 2) eller skrive til os på erhverv@falck.dk.
Rykkergebyret på 100 kr. bliver lagt oveni jeres næste opkrævning.
Jeres seneste betalingsdato står i bunden af girokortet, som det fremgår af eksemplet her.
Sådan regner vi timepriser og kompensation ud
Hver påbegyndte time regnes for en hel time, når der er gået mere end 15 minutter. Dvs. at hvis I har brugt 9 timer og 16 minutter, vil opgørelsen vise 10 timer. Det er den endelige opgørelse, I skal gå ud fra, ikke assistanceoversigten.
Hvis I har ret til kompensation for en eller flere kørsler, vil de være fremhævet med fed skrift på assistanceoversigten.
Hvis der står et positivt beløb på jeres opgørelse, er det fordi, I har penge til gode. Jeres tilgodehavende til blive trukket fra jeres næste forudbetaling.
Vi opgør aftalen 6 uger før forfald for det seneste år og sender samtidig forudbetaling for den kommende periode.
Vi ser på, hvor meget I har brugt af det aftalte forbrug. Har I brugt mere end aftalt, får I en ekstra faktura. Har I brugt mindre, bliver overskuddet modregnet i næste års forudbetaling.
Om SFA, moms, betalingsmåder, +/-beløb, o.l.
SFA er en forkortelse for statens skadeforsikringsafgift, som er på 1,1 % af prisen på jeres vejhjælpsprodukter. Staten opkræver afgiften, hver gang I skal betale forsikringer hos fx forsikringsselskaber eller Falck.
På nogle abonnementer er der enten ingen eller delvis moms. Har I Falck Vejhjælp eller Persontransport, skal der ifølge loven ikke betales moms. Andre abonnementer er delvist momspligtige, mens nogle har fuld moms på 25 %. I eksemplet kan I se, hvordan en faktura ser ud, hvis der er delvis moms på abonnementet.
Hvis ikke I er tilmeldt Betalingsservice, sender vi et brev med et girokort. Da der er et gebyr på 49 kr. for betaling af girokort, anbefaler vi, at I tilmelder jer Betalingsservice, hvor gebyret kun er 9,75 kr. Tilmeld jer her.
I skal betale for jeres abonnement enten hvert halve eller hele år.
Det tyder på, at der er sket en fejl, og I skal derfor ikke betale girokortet. I kan tjekke i jeres netbank og se, om pengene allerede er trukket via Betalingsservice. Hvis pengene er trukket, skal I ringe til os på 70 10 20 31,så sørger vi for at slette girokortopkrævningen og vi vil sende en ny faktura uden girokortgebyr.
Falck er hurtigt på stedet, når bilen strejker. De fleste gange løser vi problemet på stedet, så du sparer en tur på værksted.
Falck Vejhjælp Fri+ og Fri giver dig ubegrænsede vejhjælpsassistancer, herunder:
Vi hjælper dig med både starthjælp, nødreparation, nødåbning af dør, punktering og fritrækning.
Som regel kan vi reparere din bil på stedet. Hvis det ikke lykkes, bugserer vi din bil til det nærmeste værksted eller en valgfri adresse inden for 10 km.
Vi bugserer også din bil i tilfælde af akut sygdom hos føreren, færdselsuheld eller hvis bilen bliver fundet efter et biltyveri.
Hver sommer og vinter, kan du køre din bil til et grundigt værkstedstjek hos en af Falcks Bonuspartnere.
Et værkstedstjek kan fange fejl, før de vokser sig store.
Værkstedstjekket omfatter en visuel kontrol af:
Bremser, dæk, støddæmpere, styretøj, udstødning, undervogn, motorrum, oliespild, væsker, frontrude, lygter, motorgang, koblingsfunktion.
Vi dækker udgiften til dit lovpligtige bilsyn i en af Applus+ Bilsyns mange synshaller.
Bilsyn inkluderer kontrol af:
Dæk, lygter, blinklys, styretøj, bremser og støddæmpere.
Trafikstyrelsen indkalder automatisk din bil til lovpligtigt syn fire år efter, at den er indregistreret. Herefter bliver den indkaldt til syn hvert andet år for at sikre, at den er sikkerheds- og miljømæssigt i orden.
Stenslag i forruden kan ske for alle og skal helst repareres med det samme, så de ikke vokser og ødelægger hele ruden.
Vi dækker udgiften til reparation – uden selvrisiko og uanset, om det sker en enkelt gang eller flere. Reparationen udføres af Dansk Bilglas eller SDS (Super Dæk Service) uden beregning.
Læs mere om reparation af stenslag her.
Bemærk: Falck dækker reparation af stenslag, men ikke udskiftning af hele ruden.
Slip for besværet. Vi skifter dine hjul og tjekker dæktryk og slidbane to gange om året, så din bil altid er klædt på til årstiden.
Du kan vælge mellem 300 Falck- og SDS bonuspartnere (Super Dæk Service) rundt om i landet. Find nærmeste Falck Bonuspartner (herunder også alle SDS partnere) her.
Du kan altid føle dig tryg på vejen. Vi kommer, uanset hvor mange gange du har brug for vejhjælp på stedet herunder starthjælp, nødreparation, nødåbning af dør, punktering eller fritrækning. Det gælder selvfølgelig også for bugsering af din bil på værksted, hvis ikke vi kan reparere den på stedet.
Du har fri adgang til to Minitjek af bilen hvert år, så den altid er i fin form – og du vælger selv, om vi skal komme ud til dig eller udføre minitjekket på værksted.
Vi tjekker 9 vigtige punkter:
Kontrol og efterfyldning af motorolie og sprinklervæske, kontrol og justering af dæktryk, kontrol af dækmønster, kontrol og eventuelt skift af batteri*, kontrol og eventuelt skift af udvendige pærer*, kontrol og eventuelt skift af vinduesviskere*, silikonesmøring af gummilister, smøring af dørlåse, vi fjerner trafikfilm fra forruden og vi fjerner insekter fra forlygterne.
*Egenbetaling for materialer. Vi tilbyder kvalitetsbatterier, elpærer og vinduesviskere til en god pris.
Slip for at transportere og opbevare det ekstra hjulsæt. I forbindelse med hjulskift tilbyder vi at opbevare de ekstra fire hjul uden beregning, indtil du skal bruge dem igen (maks. 8 måneder).
Du vælger selv, hvilken af 300 bonuspartnere, der skal skifte og opbevare dine hjul. Du finder alle værkstederne her.
Falcks ’rullende værksteder’ er hurtigt på stedet, når din campingvogn strejker. Vi giver dig vejhjælp, uanset hvor du i landet, du er strandet.
Bruger du samtidig Falcks app på din telefon, er hjælpen kun to klik væk.
Vejhjælp på stedet inkluderer:
Du vælger selv, om den havarerede campingvogn skal transporteres til et værksted, din bopæl eller et andet bestemmelsessted i Danmark.
Vi transporterer også den havarerede campingvogn mellem værksteder, hvis det skal repareres flere steder.
Får du stjålet din campingvogn i Danmark, skal du først melde det til politiet. Bliver campingvognen fundet efter anmeldelsen, transporterer vi den til et værksted efter dit valg, til din hjemadresse eller et andet bestemmelsessted i Danmark.
Ved problemer ringer du til Falcks vagtcentral i Danmark, som alarmerer vores samarbejdspartner i det land, hvor du er.
Vi holder dig informeret om, hvor hurtigt hjælpen kan være fremme.
Vejhjælp i Europa inkluderer:
Du får hjælp på vejen i Europa indtil Ural/Bosporus (dog ikke Grønland, Island og Færøerne).
Hvis vi ikke kan reparere din campingvogn på stedet, transporterer vi den til et værksted, som du vælger, til din hjemadresse eller et andet bestemmelsessted i Danmark. Frit værkstedsvalg dækker kun i Danmark.
Falck er hurtigt på stedet, når bilen strejker. De fleste gange løser vi problemet på stedet, så du sparer en tur på værksted.
Vi hjælper dig med både starthjælp, nødreparation, punktering, fritrækning og døroplukning.
Med Vejhjælp Sølv og Vejhjælp Bronze får du 3 vejhjælpsassistancer årligt. Med Vejhjælp Guld får du ubegrænsede vejhjælpsassistancer.
Som regel kan vi reparere din bil på stedet. Hvis det ikke lykkes, bugserer vi din bil til det nærmeste værksted eller en valgfri adresse inden for 10 km.
Med Vejhjælp Guld får du frit værkstedsvalg som betyder, at vi bugserer bilen til det sted, du ønsker, fx hjem eller til et værksted.
Vi bugserer også din bil i tilfælde af akut sygdom hos føreren, færdselsuheld eller hvis bilen bliver fundet efter et biltyveri.
Hvis din bil skal bugseres på værksted, giver vi dig og dine passagerer et lift til nærmeste offentlige transport.
Har du Vejhjælp Guld, kører vi dig hele vejen til din ønskede destination.
Spar penge, når din bil bliver repareret. Bruger du et af de værksteder, der indgår i Falcks Bonusnetværk, får du 10% rabat på regningen fra værkstedet.
Falck samarbejder med Q8 og F24, hvor du som Falck Vejhjælpskunde kan få rabat på brændstof, hver gang du tanker.
Rabatten er gældende på Q8, F24, Shell og Shell Express tankstationer.
Med Falck/Q8 Fordelskort får du bl.a. adgang til:
Falck er hurtigt på stedet, når bilen strejker. De fleste gange løser vi problemet på stedet, så du sparer en tur på værksted.
Vi hjælper dig med både starthjælp, nødreparation, punktering, fritrækning og døroplukning.
Med Vejhjælp Sølv og Vejhjælp Bronze får du 3 vejhjælpsassistancer årligt. Med Vejhjælp Guld får du ubegrænsede vejhjælpsassistancer.
Som regel kan vi reparere din bil på stedet. Hvis det ikke lykkes, bugserer vi din bil til det nærmeste værksted eller en valgfri adresse inden for 10 km.
Med Vejhjælp Guld får du frit værkstedsvalg som betyder, at vi bugserer bilen til det sted, du ønsker, fx hjem eller til et værksted.
Vi bugserer også din bil i tilfælde af akut sygdom hos føreren, færdselsuheld eller hvis bilen bliver fundet efter et biltyveri.
Hvis din bil skal bugseres på værksted, giver vi dig og dine passagerer et lift til nærmeste offentlige transport.
Har du Vejhjælp Guld, kører vi dig hele vejen til din ønskede destination.
Spar penge, når din bil bliver repareret. Bruger du et af de værksteder, der indgår i Falcks Bonusnetværk, får du 10% rabat på regningen fra værkstedet.
Falck samarbejder med Q8 og F24, hvor du som Falck Vejhjælpskunde kan få rabat på brændstof, hver gang du tanker.
Rabatten er gældende på Q8, F24, Shell og Shell Express tankstationer.
Med Falck/Q8 Fordelskort får du bl.a. adgang til:
Hver sommer og vinter, kan du køre din bil til et grundigt værkstedstjek hos en af Falcks Bonuspartnere.
Et værkstedstjek kan fange fejl, før de vokser sig store.
Værkstedstjekket omfatter en visuel kontrol af:
Bremser, dæk, støddæmpere, styretøj, udstødning, undervogn, motorrum, oliespild, væsker, frontrude, lygter, motorgang, koblingsfunktion.
Vi dækker udgiften til dit lovpligtige bilsyn i en af Applus+ Bilsyns mange synshaller.
Bilsyn inkluderer kontrol af:
Dæk, lygter, blinklys, styretøj, bremser og støddæmpere.
Trafikstyrelsen indkalder automatisk din bil til lovpligtigt syn fire år efter, at den er indregistreret. Herefter bliver den indkaldt til syn hvert andet år for at sikre, at den er sikkerheds- og miljømæssigt i orden.
Minutgaranti betyder, at hjælpen er fremme inden for 45 minutter fra
du har kontaktet Falcks vagtcentral.
Hvis du har mistet din nøgle, bugserer vi bilen for dig.
Stenslag i forruden kan ske for alle og skal helst repareres med det samme, så de ikke vokser og ødelægger hele ruden.
Vi dækker udgiften til reparation – uden selvrisiko og uanset, om det sker en enkelt gang eller flere. Reparationen udføres af Dansk Bilglas eller SDS (Super Dæk Service) uden beregning.
Læs mere om reparation af stenslag her.
Bemærk: Falck dækker reparation af stenslag, men ikke udskiftning af hele ruden.
Falck er hurtigt på stedet, når bilen strejker. De fleste gange løser vi problemet på stedet, så du sparer en tur på værksted.
Vi hjælper dig med både starthjælp, nødreparation, punktering, fritrækning og døroplukning.
Med Vejhjælp Sølv og Vejhjælp Bronze får du 3 vejhjælpsassistancer årligt. Med Vejhjælp Guld får du ubegrænsede vejhjælpsassistancer.
Som regel kan vi reparere din bil på stedet. Hvis det ikke lykkes, bugserer vi din bil til det nærmeste værksted eller en valgfri adresse inden for 10 km.
Med Vejhjælp Guld får du frit værkstedsvalg som betyder, at vi bugserer bilen til det sted, du ønsker, fx hjem eller til et værksted.
Vi bugserer også din bil i tilfælde af akut sygdom hos føreren, færdselsuheld eller hvis bilen bliver fundet efter et biltyveri.
Hvis din bil skal bugseres på værksted, giver vi dig og dine passagerer et lift til nærmeste offentlige transport.
Har du Vejhjælp Guld, kører vi dig hele vejen til din ønskede destination.
Spar penge, når din bil bliver repareret. Bruger du et af de værksteder, der indgår i Falcks Bonusnetværk, får du 10% rabat på regningen fra værkstedet.
Falck samarbejder med Q8 og F24, hvor du som Falck Vejhjælpskunde kan få rabat på brændstof, hver gang du tanker.
Rabatten er gældende på Q8, F24, Shell og Shell Express tankstationer.
Med Falck/Q8 Fordelskort får du bl.a. adgang til:
Hver sommer og vinter, kan du køre din bil til et grundigt værkstedstjek hos en af Falcks Bonuspartnere.
Et værkstedstjek kan fange fejl, før de vokser sig store.
Værkstedstjekket omfatter en visuel kontrol af:
Bremser, dæk, støddæmpere, styretøj, udstødning, undervogn, motorrum, oliespild, væsker, frontrude, lygter, motorgang, koblingsfunktion.
Vi dækker udgiften til dit lovpligtige bilsyn i en af Applus+ Bilsyns mange synshaller.
Bilsyn inkluderer kontrol af:
Dæk, lygter, blinklys, styretøj, bremser og støddæmpere.
Trafikstyrelsen indkalder automatisk din bil til lovpligtigt syn fire år efter, at den er indregistreret. Herefter bliver den indkaldt til syn hvert andet år for at sikre, at den er sikkerheds- og miljømæssigt i orden.
Minutgaranti betyder, at hjælpen er fremme inden for 45 minutter fra
du har kontaktet Falcks vagtcentral.
Hvis du har mistet din nøgle, bugserer vi bilen for dig.
Stenslag i forruden kan ske for alle og skal helst repareres med det samme, så de ikke vokser og ødelægger hele ruden.
Vi dækker udgiften til reparation – uden selvrisiko og uanset, om det sker en enkelt gang eller flere. Reparationen udføres af Dansk Bilglas eller SDS (Super Dæk Service) uden beregning.
Læs mere om reparation af stenslag her.
Bemærk: Falck dækker reparation af stenslag, men ikke udskiftning af hele ruden.
Oplever du driftsstop, uheld eller sygdom i Danmark, bugserer vi bilen til det sted, du ønsker, fx hjem eller til et værksted. For eksempel det værksted, der ligger mest bekvemt for dig, når bilen skal hentes efter reparation.
Et minitjek er ekstra sikkerhed og service, uden at du skal gøre noget. Abonnementet giver ret til to Minitjek om året hos en Falck Bonuspartner, så er dit køretøj altid i fin form
Vi tjekker 9 vigtige punkter:
*Egenbetaling for disse materialer hos Bonuspartneren.
Vi sørger for, at du og dine passagerer bliver kørt hele vejen til et valgfrit bestemmelsessted i Danmark, hvis din bil ikke kan repareres på stedet eller er blevet stjålet.
Der er intet loft på hvor mange vejhjælpsassistancer, du kan gøre brug af om året. Du har nemlig et ubegrænset antal assistancer.
Vi er klar til at hjælpe mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag kl. 8-15.30
Falck er hurtigt på stedet, når dit MC strejker. De fleste gange løser vi problemet på stedet, så du sparer en tur på værksted. Vejhjælp på stedet inkluderer eks.: Starthjælp, nødreparation, nødtætning eller hjulskift ved punktering og fritrækning fra f.eks. sne, mudder eller sand.
Hos Falck har du altid helårsdækning på dit MC-abonnement. inkl. tilvalg hele året.
Du vælger selv, om det havarerede MC skal transporteres til et værksted, din bopæl eller et andet bestemmelsessted i Danmark.
Ved bugsering hjælper Falck også dig videre. For MC Sølv: Falck giver dig og eventuel passager et lift til nærmeste offentlige transport. Hvis du har et MC Guld abonnement, så kører vi dig hele vejen til din ønskede destination. (Typen af transport der tilbydes afgøres dog af Falck)
Ved akut opstået sygdom eller tilskadekomst under kørsel yder Falck også assistance. Falck afholder omkostningerne til transport af dig til nærmeste læge eller andet behandlingssted.
Får du stjålet din MC i Danmark, skal du først melde det til politiet. Bliver motorcyklen fundet efter anmeldelsen, transporterer vi den til et værksted efter dit valg, til din hjemadresse eller et andet
Med et Fordelskort får du som vejhjælpskunde rabat på brændstof.
Falck er hurtigt på stedet, når dit MC strejker. De fleste gange løser vi problemet på stedet, så du sparer en tur på værksted. Vejhjælp på stedet inkluderer eks.: Starthjælp, nødreparation, nødtætning eller hjulskift ved punktering og fritrækning fra f.eks. sne, mudder eller sand.
Hos Falck har du altid helårsdækning på dit MC-abonnement. inkl. tilvalg hele året.
Du vælger selv, om det havarerede MC skal transporteres til et værksted, din bopæl eller et andet bestemmelsessted i Danmark.
Ved bugsering hjælper Falck også dig videre. For MC Sølv: Falck giver dig og eventuel passager et lift til nærmeste offentlige transport. Hvis du har et MC Guld abonnement, så kører vi dig hele vejen til din ønskede destination. (Typen af transport der tilbydes afgøres dog af Falck)
Ved akut opstået sygdom eller tilskadekomst under kørsel yder Falck også assistance. Falck afholder omkostningerne til transport af dig til nærmeste læge eller andet behandlingssted.
Får du stjålet din MC i Danmark, skal du først melde det til politiet. Bliver motorcyklen fundet efter anmeldelsen, transporterer vi den til et værksted efter dit valg, til din hjemadresse eller et andet
Med et Fordelskort får du som vejhjælpskunde rabat på brændstof.
Minutgaranti betyder, at hjælpen er fremme inden for 45 minutter fra dit assistancebehov, er modtaget.
Ved mistet nøgle ydes bugsering til valgfrit værksted i Danmark eller til din danske hjemadresse.
Ved reparation ydes der ligeledes transport mellem værksteder, hvis reparation skal udføres på flere værksteder.
Vi sørger for, at du og dine passager bliver kørt hele vejen til et valgfrit bestemmelsessted i Danmark, hvis din MC ikke kan repareres på stedet eller er blevet stjålet
Falck vejhjælp hjælper dig, når du har akut brug for hjælp. Vi er altid hurtigt fremme. Hos Falck kan du få Vejhjælp MC til din motorcykel, så du kan blive endnu tryggere, når du suser afsted på din motorcykel. Med Vejhjælp MC er du sikker på, at du ikke skal bekymre dig om startproblemer eller om du løber tør for benzin. Hvis uheldet er ude og du ikke selv kan køre videre, så kommer Falck og hjælper dig på stedet.
Når din MC skal på værksted
Hvis din motorcykel er gået i stå og vi ikke kan reparere din motorcykel på stedet, giver Falck Vejhjælp MC dig og din passagertransport videre. Med Vejhjælp MC får du også bugsering af din motorcykel. Du bestemmer selv om vi skal transportere den til et værksted, til din bopæl eller hvilken som helst anden adresse.
Med i Vejhjælp MC får du også adgang til en midlertidig lejebil, hvis din motorcykel skal på værkstedet. Såfremt din motorcykel er registeret i dit abonnement og du kontakter os når skaden er sket.
Kan jeg få rabat?
Ja. Hvis du har flere abonnementer, så kan du få samlerabat. Ring til en af vores medarbejdere på 70 10 20 31 for at høre nærmere om dine rabatmuligheder.
Vejhjælp på stedetFalck er hurtigt på stedet, når dit køretøj strejker. De fleste gange løser vi problemet på stedet, så du sparer en tur på værksted. |
Hos Falck har du altid helårsdækning på dit MC abonnement. inkl. tilvalg hele året. |
Bugsering inkl. frit
|
Ved bugsering hjælper Falck dig videre. Hvis du har MC Sølv giver Falck dig og evt. passager et lift til nærmeste offentlige transport. Hvis du har MC Guld, kører vi dig hele vejen til din ønskede destination. |
Ved akut opstået sygdom eller tilskadekomst under kørsel yder Falck også assistance. Falck afholder omkostningerne til transport af dig til nærmeste læge eller andet behandlingssted. |
Får du stjålet dit køretøj i Danmark, skal du først melde det til politiet. Bliver køretøjet fundet efter anmeldelsen, transporterer vi den til et værksted efter dit valg, til din hjemadresse eller et andet bestemmelsessted i Danmark. |
MinutgarantiMinutgaranti betyder, at hjælpen |
Ved mistet nøgle ydes bugsering til valgfrit værksted i Danmark eller til din danske hjemadresse. |
Ved reparation ydes der ligeledes transport mellem værksteder, hvis reparation skal udføres på flere værksteder |
Fri vidererejseVi sørger for, at du og dine passager bliver kørt hele vejen til et valgfrit bestemmelsessted i Danmark, hvis din MC ikke kan repareres på stedet eller er blevet stjålet |
test
test
test