Kundeservice 70102031 Support nr.: 0

Selvbetjening

Er du privatkunde?

Find svar på de vigtigste spørgsmål og muligheder for selvbetjening.

Privat selvbetjening
 

Er du erhvervskunde?

Find svar på de vigtigste spørgsmål og muligheder for selvbetjening.

Erhverv selvbetjening
 

Kontakt kundeservice

Undgå ventetid på telefonen

 

Desktop ventetid -8-17_1584x682

Udvalgte links

Har du brug for akut hjælp?


Kontakt vores vagtcentral døgnet rundt på telefon:
70 10 20 30

Kontakter du os på vegne af en offentlig myndighed?

Hvis du som region, kommune eller institution har spørgsmål eller ønsker et tilbud, kan du kontakte Falck Redning

Du kan også læse mere om de ydelser, vi tilbyder det offentlige.

 
Spørgsmål og svar
  • Hvordan logger jeg ind på Mit Falck?

    Er du privatkunde?

    • Klik på Mit Falck i menuen. På mobilen kan du også klikke på selvbetjeningsikonet øverst i højre hjørne. 
    • Log ind med den email du har oprettet dit Falck abonnement med
    • Har du endnu ikke et password, klikker du blot 'Glemt password' og vi guider dig til at oprette et nyt. 


    Har du problemer med login kan du altid ringe til kundeservice på 70 10 20 31

    Åbningstider:
    Man-tors: 8-17
    Fre: 8-15.30

    Er du erhvervskunde?

    Du har desværre ikke mulighed for at logge ind. Ring venligst til vores kundeservice på 70 10 20 31 og tast 2, hvis du har brug for hjælp.

    Åbningstider:
    Man-tors: 8-16
    Fre: 8.30-15.30

  • Skal jeg betale hver måned eller hvert år?

    Når du køber et Falck-abonnement, betaler du for et år ad gangen, selvom din bindingsperiode kun er 6 måneder. Ønsker du at opsige dit abonnement efter bindingsperioden, får du selvfølgelig det resterende beløb tilbagebetalt.

    Du kan slippe for besværet med girokort ved til at tilmelde dig til betalingsservice her.

  • Hvordan bestiller jeg sygetransportkørsel?

    Det er meget nemt. Du skal ringe til os på 70 10 20 30. Vi tager næsten altid telefonen inden for et minut. du behøver ingen visitation eller andet ”papirarbejde” - du skal bare fortælle os, hvor du skal hen, om du vil have en ledsager med eller om du har nogen særlige behov for hjælp.

  • Hvordan booker jeg tid til hjulskift?
  • Hvordan får jeg min bilvask?

    Du kan bruge din månedlige bilvask i Q8 eller F24. Du vælger selv hvor. Find din nærmeste vaskehal hos Q8 eller F24 og se hvordan du indløser din bilvask her.

  • Hvordan ændrer jeg mit registreringsnummer, min e-mail eller adresse?

    Har du Falck Vejhjælp og har du fået ny bil? Så skal du huske at give os bilens registreringsnummer. Gør det her.

    Er du flyttet til en ny adresse eller har du fået ny email, kan du give os besked her.

  • Hvordan booker jeg et førstehjælpskursus?

    Hvis du har købt et Falck-abonnement med førstehjælpskursus, kan du booke din plads med det samme. I vores kursussystem kan du finde det kursus, tid og sted, som passer dig bedst.

    Når du booker dit kursus, skal du bruge dit kundenummer.

    Se hvilke kurser der er nær dig og book dit kursus her.  

  • Hvordan booker jeg tid til en behandling?

    Du booker din behandling ved at ringe til os. Hvis du har:


    OBS:

    • Massage og zoneterapi er altid 20 minutter pr. behandling.
    • Fysioterapi er ved første behandling 40 minutter og efterfølgende 20 minutter pr. behandling.
    • Kiropraktik er ved første behandling 30 minutter og efterfølgende 10-15 minutter pr. behandling, afhængigt af behandlingssted.
  • Hvornår kan jeg begynde at bruge mit abonnement?

    Vejhjælp 
    Dit abonnement på vejhjælp træder i kraft 3 dage efter din bestilling.

    Sundhed 
    Akut sygetransport kan du bruge med det samme, ligesom telefonlinjerne til sundhedsfaglig tovholder, psykologisk rådgivning og fysioterapeutisk rådgivning kan bruges med det samme.
    Ring til 70 10 20 30.

    Hurtig diagnose, psykolog, fysioterapeut, kiropraktor, og planlagt sygetransport træder først i kraft efter 3 måneder*. Du kan dog tilkøbe planlagt sygetransport med det samme.
    Ring til 70 10 20 30.

    *Nogle af ovenstående ydelser indgår kun i Falck Sundhed Plus.

    Sundhedshjælp
    Du kan bruge dit abonnement på Falck Sundhedshjælp, så snart du er meldt ind. Der er ingen karens- eller ventetid.

    Ring til Sundhedslinjen på 70 20 14 82 med det samme og tal med en af vores sundhedsfaglige medarbejdere. Få kompetent rådgivning, mens I taler sammen eller bliv sendt videre til Online-læge eller behandling hos fysioterapeut, kiropraktor eller psykolog alt efter dit behov.

    Førstehjælpskasse
    Dit abonnement træder i kraft 3 dage efter du har tegnet det, medmindre du har aftalt andet med os.

    BoligRedning 
    Dit abonnement træder i kraft 3 dage efter du har tegnet det, medmindre du har aftalt andet med os.