Kundeservice 70102031 Support nr.: 0

Brug dine abonnementer i MitFalck

I MitFalck kan du finde relevante oplysninger om dine Falck abonnementer . Du kan se dine fordele, og få svar på dine spørgsmål. Vi guider dig til hvordan du anvender dine fordele, bestiller services og for mest muligt ud af dit abonnement.

 

Vælg en selvbetjeningskategori

Udvalgte links

Kontakt kundeservice

Ring til os
Skriv
Chat

Ring til kundeservice på: 70 10 20 31

Åbningstider i kundeservice for privatkunder:

Mandag-torsdag: kl. 08.00-17.00
Fredag kl. 08.00-15.30

Åbningstider i kundeservice for erhvervskunder:

Mandag-torsdag: kl. 08.00-16.00
Fredag kl. 08.30-15.30

OBS: Vi holder lukket alle helligdage samt Grundlovsdag, Juleaften og Nytårsaften.

Undgå ventetid på telefonen

 

Ventetid-without-space.png

Spørgsmål og svar

Er du privatkunde?

  • Gå til MitFalck.
  • Log ind med den email du har oprettet dit Falck abonnement med
  • Har du endnu ikke et password, klikker du blot 'Glemt password' og vi guider dig til at oprette et nyt. 


Har du problemer med login, kan du altid ringe til kundeservice på 70 10 20 31

Åbningstider:
Mandag-torsdag: 8-17
Fredag: 8-15.30

Er du erhvervskunde?

Du har desværre ikke mulighed for at logge ind. Ring venligst til vores kundeservice på 70 10 20 31 og tast 2, hvis du har brug for hjælp.

Åbningstider:
Mandag-torsdag: 8-16
Fredag: 8.30-15.30

Når du køber et abonnement hos Falck, betaler du for et år ad gangen, selvom din bindingsperiode kun er 6 måneder. Ønsker du at opsige dit abonnement efter bindingsperioden, får du selvfølgelig det resterende beløb tilbagebetalt.

Du kan slippe for besværet med girokort ved til at tilmelde dig til betalingsservice her.

Det er meget nemt. Du skal ringe til os på 70 10 20 30. Vi tager næsten altid telefonen inden for et minut. Du behøver ingen visitation eller andet ”papirarbejde” - du skal bare fortælle os, hvor du skal hen, om du vil have en ledsager med, eller om du har nogen særlige behov for hjælp.

Du kan bruge din månedlige bilvask i Q8 eller F24. Du vælger selv hvor. Find din nærmeste vaskehal hos Q8 eller F24 og se hvordan du indløser din bilvask her.

Er du flyttet til en ny adresse, fået ny bil, email eller telefonnummer, kan du logge ind på MitFalck og ændre dine oplysninger.

Hvis du har købt et Falck-abonnement med førstehjælpskursus, kan du booke din plads med det samme. I vores kursussystem kan du finde det kursus, tid og sted, som passer dig bedst.

Når du booker dit kursus, skal du bruge dit kundenummer.

Se hvilke kurser der er nær dig og book dit kursus her.  

Du booker din behandling ved at ringe til os. Hvis du har:


OBS:

  • Massage og zoneterapi er altid 20 minutter pr. behandling.
  • Fysioterapi er ved første behandling 40 minutter og efterfølgende 20 minutter pr. behandling.
  • Kiropraktik er ved første behandling 30 minutter og efterfølgende 10-15 minutter pr. behandling, afhængigt af behandlingssted.

Vejhjælp 
Dit abonnement på vejhjælp træder i kraft 3 dage efter din bestilling.

Sygetransport
Dit sygetransport abonnement træder i kraft med det samme. Du kan derfor købe i dag og blive kørt i morgen. 

Sundhedshjælp
Du kan bruge dit abonnement på sundhedshjælp, så snart du er meldt ind. Der er ingen karens- eller ventetid.

Ring til Sundhedslinjen på 70 20 14 82 med det samme og tal med en af vores sundhedsfaglige medarbejdere. Få kompetent rådgivning, mens I taler sammen eller bliv sendt videre til Online-læge eller behandling hos fysioterapeut, kiropraktor eller psykolog alt efter dit behov.

Førstehjælpskasse
Dit abonnement træder i kraft 3 dage efter du har tegnet det, medmindre du har aftalt andet med os.

BoligRedning 
Dit abonnement træder i kraft 3 dage efter du har tegnet det, medmindre du har aftalt andet med os.

Hvis du gerne vil ændre din betalingsmetode, kan du skrive til os her.