Kundeservice 70102031 Support nr.: 0

COVID-19

Gælder for abonnenter på Falck Care, Falck Hurtig Hjælp, Falck Behandling og Falck Sundhed.

Falck følger Sundhedsstyrelsens nyeste retningslinjer og har derfor taget disse forholdsregler i forhold til vores sundhedsydelser:

Fysiske behandlinger er genåbnet, på nær massage
Fra d. 6. april 2021 åbner vi igen op for massagebehandlinger, dog kun mod forevisning af gyldigt Coronapas.
De fleste af Falcks klinikker er genåbnet, på nær de klinikker som er beliggende i centre.
Vores tre lokationer i storcentrene Hørsholm, Aarhus (Margrethepladsen) og Greve fortsætter med udvalgte ydelser:

    • Hørsholm (fysioterapi + kiropraktik fortsætter)
    • Aarhus, Margrethepladsen (fysioterapi + kiropraktik + lægeundersøgelse fortsætter)
    • Greve (fysioterapi + kiropraktik fortsætter)

I Falck følger vi Sundhedsstyrelsens anbefalinger om omstilling og øget aktivitet i praksissektoren. Vi justerer hele tiden vores retningslinjer efter Sundhedsstyrelsens anbefalinger. Du skal være opmærksom på, at du ikke må møde op til behandling, hvis du har symptomer på COVID-19 og det er nødvendigt, at du anvender visir eller maske, når du møder på vores klinikker.

Mulighed for online fysioterapi
I stedet for fysisk behandling, tilbyder vi også virtuel behandling gratis. Ved virtuel fysioterapi findes mange fordele; du behøver ikke forlade dit hjem eller din arbejdsplads. Du kan ”mødes” med en af vores dygtige fysioterapeuter, når det passer dig bedst. Fysioterapeuten guider dig til, hvad du skal gøre, for at få det bedre. Du vil få dine egne øvelser til hjemmetræning, så du kan komme effektivt af med smerterne. Ring på det telefonnummer du plejer at bruge og få mere information

Psykolog giver mulighed for fysisk fremmøde
Vores psykolog-netværk er startet op med mulighed for fysisk fremmøde. Du har fortsat også mulighed for at få en videokonsultation eller få din samtale via telefon. Får du brug for akut psykologisk krisehjælp, fx ved akut alvorlig sygdom eller en ulykke, har vi fortsat beredskab døgnet rundt på telefon 70 10 20 30 (tryk 3 og 2).

”Hurtig Diagnose” leveres fortsat uden 10 dages garanti
Næsten alle privathospitaler, samt speciallæger er åbnet. Der kan være forlænget ventetid for visse specialer. Vi gør vores bedste for at få dig hurtigt igennem. Du kan ringe til vores sygeplejersker på telefon 70 10 20 30 (tryk 3 og 3).

Vi opdaterer løbende vores information her på siden
Vi følger udviklingen nøje og opdaterer løbende vores information på denne side. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på 70 10 20 31.