Kundeservice 70102031 Support nr.: 0
Læs også:

Tag hånd om din stress

I små mængder er stress ikke farligt, men hvis det bliver ved, begynder det at påvirke dit helbred negativt. Her får du nogle metoder til at genvinde roen og få styr på tankerne.
Læs mere

Bekymret for dit barn?

Børn er det vigtigste i manges liv, og vi kan få uendelige timer til at gå med at bekymre os om dem. Her er psykologens bedste råd.
Læs mere

Bedre trivsel og mental sundhed

Mental sundhed styrker din trivsel. Du kan bedre udfolde dine evner, du kan bedre håndtere hverdagens udfordringer, og du kan bedre indgå i fællesskaber med andre mennesker.
Læs mere

Prioritér din søvn

Søvnforskning viser, at flere og flere danskere både sover mindre og dårligere. Ligger du og roterer en time eller to, inden du kan falde i søvn? Eller falder du om og sover som en sten for så at vågne klokken 4 eller 5, lysvågen, men ikke udhvilet? Så deler du skæbne med 400-500.000 andre danskere med søvnproblemer.
Læs mere

Træn din hjerne med mindfulness

Mindfulness er sundt at prioritere, men samtidig behøver det ikke tage flere timer. Her får du to forskellige øvelser i mindfulness. En kort og en længere øvelse, som begge kan bruges af både nybegyndere og øvede.
Læs mere

Psykologhjælp når ulykken rammer

Hvis du oplever noget voldsomt, kommer ud for en barsk hændelse eller har en svær periode i livet, vil det påvirke dig. Det er derfor vigtigt, at du har nogen at tale med. Det kan f.eks. være en nær ven eller et familiemedlem. Men nogle gange er det nødvendigt med professionel psykologhjælp for at komme videre.
Læs også:

Psykologisk krisehjælp efter en voldsom oplevelse

Psykologisk krisehjælp kan hjælpe dig videre, hvis du kommer ud for en barsk oplevelse i livet, som for eksempel et dødsfald eller sygdom blandt dine nærmeste, en ulykke eller en hård skilsmisse.
Læs også

Bliv sundere et skridt ad gangen

Talemåden ”mange bække små, gør en stor å” er god at have i baghovedet, hvis du gerne vil leve sundere. Det kræver nemlig ikke altid en stor livsstilsændring at tabe sig, komme i bedre form eller vil øge sit generelle velvære. I mange tilfælde lykkes det med små justeringer af vaner og rutiner i hverdagen. Her er vores tip til, hvordan du kan blive sundere lidt efter lidt.
Læs mere