Kundeservice 70102031 Support nr.: 0
Læs også:

Bedre trivsel og mental sundhed

Mental sundhed styrker din trivsel. Du kan bedre udfolde dine evner, du kan bedre håndtere hverdagens udfordringer, og du kan bedre indgå i fællesskaber med andre mennesker.
Læs mere

Bliv sundere et skridt ad gangen

Talemåden ”mange bække små, gør en stor å” er god at have i baghovedet, hvis du gerne vil leve sundere. Det kræver nemlig ikke altid en stor livsstilsændring at tabe sig, komme i bedre form eller vil øge sit generelle velvære. I mange tilfælde lykkes det med små justeringer af vaner og rutiner i hverdagen. Her er vores tip til, hvordan du kan blive sundere lidt efter lidt.
Læs mere

Derfor bør vi alle gå 10.000 skridt om dagen

Når du bruger en aktivitetstracker, der blandt andet kan tælle skridt, er 10.000 skridt om dagen højst sandsynligt det daglige mål, der er sat som standard. Selvfølgelig kan du tilpasse målet ved at skrue op eller ned for antal skridt. Men har du nogensinde tænkt over, hvorfor anbefalingen lyder på 10.000 skridt?
Læs mere

Sådan kommer du godt i gang med træning

Det kan være både hårdt og grænseoverskridende at skulle i gang med motion, hvis ikke du er vant til det. At skulle trække i træningstøjet eller møde op til et hold i et træningscenter. Men du må ikke lade dig afskrække. Det bliver hurtigt en vane og du vil snart føle dig tryg og glad for træningen. Læs vores råd til at komme godt i gang her.
Læs mere

De 7 kostråd

Du har måske hørt om de 7 kostråd. De kan hjælpe med at man får spist sundt og varieret. Her kan du se og høre vores ekspert fortælle om de 7 kostråd.
Læs mere

Drikker du vand nok?

Væske er livsvigtigt for vores organer og dehydrering kan derfor være farligt - eller i det mindste ubehageligt. Du skal derfor sørge for at få vand nok og kende tegnene på dehydrering. Bliv klogere på symptomerne og se, hvor du ligger på urinskalaen.
Læs mere

Prioritér din søvn

Søvnforskning viser, at flere og flere danskere både sover mindre og dårligere. Ligger du og roterer en time eller to, inden du kan falde i søvn? Eller falder du om og sover som en sten for så at vågne klokken 4 eller 5, lysvågen, men ikke udhvilet? Så deler du skæbne med 400-500.000 andre danskere med søvnproblemer.
Læs mere

Stress-symptomer

Hvordan ved man om man har stress? Læs om stress her og bliv klogere på stress-symptomerne.
Læs mere

Tag hånd om din stress

I små mængder er stress ikke farligt, men hvis det bliver ved, begynder det at påvirke dit helbred negativt. Her får du nogle metoder til at genvinde roen og få styr på tankerne.
Læs mere

Træn din hjerne med mindfulness

Mindfulness er sundt at prioritere, men samtidig behøver det ikke tage flere timer. Her får du to forskellige øvelser i mindfulness. En kort og en længere øvelse, som begge kan bruges af både nybegyndere og øvede.
Læs mere