log ind på Mitfalck
Har du ikke en bruger? Opret dig nu
Her kan du finde svar på de typiske spørgsmål om rykkere.
Når vi sender en rykker, er det fordi vi mangler en hel eller delvis betaling fra dig. Har du ikke din faktura, er du velkommen til at ringe til os på 70 21 20 05 eller skrive til kundeservice@falck.dk
Det tyder på, at der er sket en fejl. Ring til os hurtigst muligt på 70 10 20 31, så tager vi hånd om det. Du kan også skrive til os på kundeservice@falck.dk
Der står et fakturanummer på rykkeren, som også står på den regning, du har fået. Hvis du ikke har regningen med fakturanummeret, kan du ringe til os på 70 10 20 31, så finder vi ud af det.
Rykkergebyret på 100 kr. bliver lagt oveni din næste opkrævning.
Din betalingsfrist står i bunden af girokortet, som du kan se på eksemplet her.
Her på girokortet kan du se, hvornår du senest skal betale din rykker.