log ind på Mitfalck
Har du ikke en bruger? Opret dig nu
Hos Falck har du en sundhedssikring, der passer på dig hele livet. Her kan du læse mere om de fordele, der følger med, og hvordan du får:
Hvis du har husstandsdækning, gælder fordelene alle i din husstand. Er du dækket som enkeltperson, er det kun dig, der kan bruge din sundhedssikring – og i nogle tilfælde din familie og dine gæster. Klik og læs mere om det herunder.
Når du skal bruge Hurtig Diagnose, har vi brug for dit samtykke, for at kunne bestille tid til lægen, se journaluddrag og lignende. Samtykkeerklæringen er din sikkerhed for, at dine data kun deles med relevante sundhedspersoner.
Sådan henter du din samtykkeerklæring
Ring på telefon 70 10 15 30 og tast 1, sygeplejersken vil derefter sende dig en samtykkeerklæring på mail. Samtykkeerklæringen skal udfyldes og sendes retur på mail eller med post.
Ring til 70 10 20 30 for at bruge dit abonnement.
Ring til 70 10 20 31 hvis du har spørgsmål til Kundeservice.
Hvis du har husstandsdækning, dækker vi som udgangspunkt de personer, der bor på husstanden. Før I alle kan bruge abonnementet, skal du oplyse navn og fødselsdato på din husstands medlemmer.
Vi dækker også, hvis en af jer midlertidigt (op til 12 måneder) opholder sig et andet sted i Danmark, for eksempel på højskole, kurser og lignende. Det kræver dog, at opholdsstedet er noteret på abonnementet.
Hvis du har enkeltpersondækning, gælder abonnementet som udgangspunkt kun dig selv.
Vær opmærksom på, at for de forskellige ydelser, kan der gælde ekstra regler så som nedre aldersgrænser (psykolog, fysioterapeut, og kiropraktor), kørsel fra sekundære adresser (sygetransport), kørsel af gæster (akut sygetransport) og lignende.
Er du bekymret for dit helbred eller har du brug for et godt råd inden en behandling, kan du altid ringe og få en snak med en af vores dygtige sygeplejersker. Videokonsultation er undtaget og kan bruges med det samme.
Ring på 70 10 20 30
Mandag - torsdag kl. 8 – 18
Fredag kl. 8 – 15:30