Kundeservice 70102031 Support nr.: 0

Ofte stillede spørgsmål om Falck Sundhed

Spørgsmål & Svar
  • Hvor skal jeg ringe til, for at få hjælp?

    Ring til 70 10 20 30 for at bruge dit abonnement.

    Ring til 70 10 20 31 hvis du har spørgsmål til Kundeservice.

  • Hvornår træder mit abonnement i kraft?

    Der går tre måneder før du kan benytte nedenstående ydelser:

    • Hurtig diagnose
    • Psykolog
    • Fysioterapeut
    • Kiropraktor
    • Planlagt sygetransport

    Dvs. at der går tre måneder fra du har købt dit abonnement, til du kan benytte dig at dine ydelser. 
    Du kan dog til enhver tid bestille en planlagt sygetransport - mod betaling. Du skal bare ringe til os på tlf: 70 10 20 30.

    Følgende ydelser kan du benytte med det samme:

    • Akut sygetransport
    • Telefonlinje til sundhedsfaglig tovholder
    • Telefonlinje til psykologisk rådgivning
    • Telefonlinje til fysioterapeutisk rådgivning
  • Hvem er dækket af abonnementet?

    Hvis du har husstandsdækning, dækker vi som udgangspunkt de personer, der bor på husstanden. Før I alle kan bruge abonnementet, skal du oplyse navn og fødselsdato på din husstands medlemmer.

    Vi dækker også, hvis en af jer midlertidigt (op til 12 måneder) opholder sig et andet sted i Danmark, for eksempel på højskole, kurser og lignende. Det kræver dog, at opholdsstedet er noteret på abonnementet.

    Hvis du har enkeltpersondækning, gælder abonnementet som udgangspunkt kun dig selv.

    Vær opmærksom på, at for de forskellige ydelser, kan der gælde ekstra regler så som nedre aldersgrænser (psykolog, fysioterapeut, og kiropraktor), kørsel fra sekundære adresser (sygetransport), kørsel af gæster (akut sygetransport) og lignende.

  • Hvornår kan man købe tilvalget Planlagt Sygetransport?

    Tilvalget Planlagt Sygetransport kan kombineres med Falck Sundhed eller Falck Sundhed Plus.

  • Hvornår og hvordan kan jeg opsige mit abonnement?

    Dit abonnement gælder i mindst seks måneder. Du kan derfor opsige dit abonnement, når der er gået fem måneder fra den dag, dit abonnement trådte i kraft. Du skal kontakte os med én måneds varsel.

    For at opsige dit abonnement op, skal du ringe til Kundeservice på telefon 70 10 20 31.

  • Hvad koster det at købe en ekstra planlagt sygetransport?

    Tilkøbsture koster 35 kr. i startgebyr og 13 kr. pr. km. Hvis du ønsker at købe en ekstra tur, kan du ringe til 70 10 20 30 for bestilling.

Lad os hjælpe dig med at finde den helt rigtige løsning

 

Vores sundhedspakker dækker forskelligt. Tag testen og find den sundhedspakke, der matcher dit behov. Det tager kun 2 minutter.

  

Vil du gerne tale med en rådgiver? Bliv ringet op og få hjælp til at finde den sundhedssikring, som passer til dit behov. 

*For at se resultatet af testen skal du oplyse navn, e-mail og telefon og sige ja til, at Falck må kontakte dig via brev, telefon og elektronisk post om rådgivning og markedsføring af vores produkter. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke.

Købsbetingelser

Følgende ydelser kan du benytte med det samme: Akut sygetransport, Telefonlinje til sundhedsfaglig tovholder, Telefonlinje til psykologisk rådgivning, Telefonlinje til fysioterapeutisk rådgivning.
Følgende ydelser kan du benytte efter tre måneder: Hurtig diagnose, Psykolog, Fysioterapeut, Kiropraktor, Planlagt sygetransport.
Du har 14 dages fortrydelsesret.
Abonnement kan opsiges med en måneds varsel dog tidligst ved udløb af bindingsperioden.