Kundeservice 70102031 Support nr.: 0

Ofte stillede spørgsmål

Her kan I læse nogle af de hyppigst stillede spørgsmål om Falcks førstehjælpsprodukter

Spørgsmål og svar

Hvis I har købt en hjertestarter hos os, så kan vi tilbyde jer en serviceaftale.

Med vores serviceaftale sørger vi for at vedligeholde, reparere eller udskifte jeres hjertestarter efter behov. I får også leveret nyt batteri og elektroder med posten, når udløbsdatoen nærmer sig.

Se priser på vores serviceaftaler her.

Hvis I har tilkøbt en serviceaftale i forbindelse med købet af jeres hjertestarter, så stiller vi en gratis hjertestarter til rådighed i mellemtiden. I skal blot henvende jer til vores AED Sekretariat på tlf. 70 25 66 11.

Bemærk serviceaftalen er inkluderet, hvis I har valgt at lease en hjertestarter, men ikke hvis I har købt den.

Se priser på vores serviceaftaler.

I får leveret jeres egen hjertestarter tilbage fra sygehuset efter brug.

Vi tilbyder forskellige grundkurser, bl.a.:

  • Færdselsrelateret førstehjælp
  • Førstehjælp, hjertestarter og brandslukning
  • Førstehjælp til vuggestuer
  • Førstehjælp til børnehaver
  • Børn og omsorg
  • Psykisk førstehjælp
  • Brandkurser


Derudover tilbyder vi også forskellige opdateringskurser, så I altid er opdaterede med den nyeste viden.

Læs mere om vores kurser.

I kan tilmelde jer eller afmelde et kursus online. Husk at I skal bruge jeres virksomheds kundenummer for at logge ind på vores booking system.

Tilmeld eller afmeld kursus her

Hvis jeres medarbejdere har deltaget på et af vores åbne eller lukkede kurser, så kan I ringe til vores kursusafdeling på 70 23 22 98, og finde ud af hvornår og hvilket kursus de har deltaget i.

Efter førstehjælpskurset får I tilsendt en e-mail med link og log ind-oplysninger, som I skal bruge for at hente jeres kursusbevis. Kursusbeviset er i PDF-format, så I kan udskrive eller downloade det.

Hvis I ikke kan finde e-mailen, så kan I ringe til vores kursusafdeling på 70 23 22 98.

Vi tilbyder den klassiske røde førstehjælpskasse og flere forskellige førstehjælpskufferter, så I kan finde en der passer til jeres arbejdsplads. Vi har både standard all-round kufferter, men også branchespecifikke kufferter, herunder til industri og institution. 

Læs mere om vores førstehjælpskasse og -kufferter.

Derudover tilbyder vi også et førstehjælpsskab med alt det vigtigste førstehjælpsudstyr. Med et førstehjælpsskab får jeres førstehjælpsprodukter en fast placering på jeres arbejdsplads.

Læs mere om vores førstehjælpsskab.

Nej, I behøver ikke at logge ind. Hvis I har et abonnement på en førstehjælpskasse, -kuffert eller -skab, så kan I få dem genopfyldt uden beregning. I skal kun bruge jeres kundenummer for at bestille genopfyldning.

Bestil genopfyldning her.

Hvis I har abonnement på flere førstehjælpskasser eller -kufferter, så kan I bestille genopfyldning på op til 10 stk. af gangen.

Vi har en begrænsning på genopfyldning ved 10 førstehjælpskasser/-kufferter, da det er den maksimale mængde, som vores genopfyldningssystem kan håndtere af gangen.

Hvis I ønsker at bestille genopfyldning for mere end 10 stk., så skal I kontakte vores kundeservice på 70 10 20 31 eller bruge vores online formular.

Hvis I har et abonnement på en førstehjælpskasse eller -kuffert, så kan I få tilsendt en ny. I skal blot ringe på 70 10 20 31.

Se alle vores førstehjælpskasser og -kufferter her.

Hvis I er en offentlig kunde, og har abonnement på en førstehjælpskasse, så kan I nemt og hurtigt bestille genopfyldning her.

Vælg mellem 2 kursuspakker