log ind på Mitfalck
Har du ikke en bruger? Opret dig nu
Hvis I har købt en hjertestarter hos os, så kan vi tilbyde jer en serviceaftale.
Med vores serviceaftale sørger vi for at vedligeholde, reparere eller udskifte jeres hjertestarter efter behov. I får også leveret nyt batteri og elektroder med posten, når udløbsdatoen nærmer sig.
Hvis I har tilkøbt en serviceaftale i forbindelse med købet af jeres hjertestarter, så stiller vi en gratis hjertestarter til rådighed i mellemtiden. I skal blot henvende jer til vores AED Sekretariat på tlf. 70 25 66 11.
Bemærk serviceaftalen er inkluderet, hvis I har valgt at lease en hjertestarter, men ikke hvis I har købt den.
Se priser på vores serviceaftaler.
I får leveret jeres egen hjertestarter tilbage fra sygehuset efter brug.
Vi tilbyder forskellige grundkurser, bl.a.:
Derudover tilbyder vi også forskellige opdateringskurser, så I altid er opdaterede med den nyeste viden.
I kan tilmelde jer eller afmelde et kursus online. Husk at I skal bruge jeres virksomheds kundenummer for at logge ind på vores booking system.
Hvis jeres medarbejdere har deltaget på et af vores åbne eller lukkede kurser, så kan I ringe til vores kursusafdeling på 70 23 22 98, og finde ud af hvornår og hvilket kursus de har deltaget i.
Efter førstehjælpskurset får I tilsendt en e-mail med link og log ind-oplysninger, som I skal bruge for at hente jeres kursusbevis. Kursusbeviset er i PDF-format, så I kan udskrive eller downloade det.
Hvis I ikke kan finde e-mailen, så kan I ringe til vores kursusafdeling på 70 23 22 98.
Vi tilbyder den klassiske røde førstehjælpskasse og flere forskellige førstehjælpskufferter, så I kan finde en der passer til jeres arbejdsplads. Vi har både standard all-round kufferter, men også branchespecifikke kufferter, herunder til industri og institution.
Læs mere om vores førstehjælpskasse og -kufferter.
Derudover tilbyder vi også et førstehjælpsskab med alt det vigtigste førstehjælpsudstyr. Med et førstehjælpsskab får jeres førstehjælpsprodukter en fast placering på jeres arbejdsplads.
Nej, I behøver ikke at logge ind. Hvis I har et abonnement på en førstehjælpskasse, -kuffert eller -skab, så kan I få dem genopfyldt uden beregning. I skal kun bruge jeres kundenummer for at bestille genopfyldning.
Hvis I har abonnement på flere førstehjælpskasser eller -kufferter, så kan I bestille genopfyldning på op til 10 stk. af gangen.
Vi har en begrænsning på genopfyldning ved 10 førstehjælpskasser/-kufferter, da det er den maksimale mængde, som vores genopfyldningssystem kan håndtere af gangen.
Hvis I ønsker at bestille genopfyldning for mere end 10 stk., så skal I kontakte vores kundeservice på 70 10 20 31 eller bruge vores online formular.
Hvis I har et abonnement på en førstehjælpskasse eller -kuffert, så kan I få tilsendt en ny. I skal blot ringe på 70 10 20 31.
Hvis I er en offentlig kunde, og har abonnement på en førstehjælpskasse, så kan I nemt og hurtigt bestille genopfyldning her.