Kundeservice 70102031 Support nr.: 0

En god sundhedsordning kan godt betale sig


For virksomheder med op til 50 medarbejdere

✔ Hurtigere diagnose - færre sygedage

✔ Nem adgang til lægen - færre bekymringer

✔ Mulighed for behandlinger hos fysioterapeut, kiropraktor og psykolog - uden lægehenvisning.

FRA 1.250,-* /ÅR EKSKL. MOMS
FRA
1.250,-*
/ÅR EKSKL. MOMS

Skab en tryg arbejdsplads

Trygge og tilfredse medarbejdere giver et godt arbejdsmiljø. En god sundhedsordning bidrager til trygheden og sikrer, at medarbejderne får taget hånd om sygdom, smerter eller bekymringer i tide. Samtidig kan adgangen til en sundhedsordning være med til at tiltrække kvalificeret arbejdskraft og signalere, at I værner om den enkelte på arbejdspladsen.

 

 

 

Ring og hør mere på
70 20 03 22

 

Telefon_Falck Red.svg

Har du flere end 50 medarbejdere?

Vi tilbyder skræddersyede sundhedsordninger til virksomheder med over 50 medarbejdere.

 

Købsbetingelser

*De viste priser er med 36 mdr. binding, hvor der opnås 10% vedvarende rabat fra original pris.
Abonnementet træder i kraft med det samme, men der er karens på nogle af ydelserne. Dvs. at medarbejderne skal vente tre måneder, før de kan bruge Hurtig diagnose og få behandlinger hos fysioterapeut, kiropraktor og psykologsamtaler.
De øvrige ydelser kan bruges straks. Den enkelte medarbejder kan ringe og få rådgivning af vores sundhedsfaglige medarbejdere eller bestille tid til videokonsultation hos online-lægen, når det passer bedst - dag, aften eller weekend.
Ved køb af sundhedsordning til flere end 10 personer, får I 10 % rabat. Ring til os hvis I er mere end 10 medarbejdere på 70 20 03 22.

kundeservice_dame_580x458.jpg

Spørgsmål om fordelene? Find svaret her
  • Hvad er en Sundhedsfaglig tovholder?

    En sundhedsfaglig tovholder er en sygeplejerske ansat af Falck til at rådgive og vejlede dig om sundhedsvæsnet, fx ventetidsgaranti, behandlingsgaranti eller hvordan man søger om hjælpemidler. Den sundhedsfaglig tovholder kan også hjælpe dig med at forstå din journal og breve fra lægen eller sygehuset.

  • Hvor mange behandlinger er der med i abonnementet?

    Med abonnementet Falck Sundhed Plus, kan du få behandlinger hos fysioterapeut, kiropraktor og psykolog.

    Fysioterapeut: 
    Antallet af behandlinger fastsættes efter en sundhedsfaglig vurdering fra Falcks behandlere. Vi behandler dig så længe, vi vurderer, at det vil medføre en væsentlig bedring i din tilstand.

    Du kan også bruge dine behandlinger til genoptræning efter en operation eller en akut skade. 

    Kiropraktor: 
    Antallet af behandlinger fastsættes efter en sundhedsfaglig vurdering fra Falcks behandlere. Vi behandler dig så længe, vi vurderer, at det vil medføre en væsentlig bedring i din tilstand.

    Psykolog: 
    Du kan få i alt 12 samtaler årligt. Hvis du ønsker det, kan du bestille flere samtaler til en aftalt pris.

    Som abonnent på Falck Sundhed kan du altid ringe til os og snakke med en kompetent rådgiver. Vi lytter og rådgiver om alt fra fx din families ve og vel eller problemer på dit arbejde. Du må ringe, så ofte du vil.

  • Hvor ligger behandlingsstederne?

    Falck har mange behandlingssteder fordelt over hele landet, og du vil blive tilbudt et behandlingssted inden for max 15 kilometers afstand.

  • Hvor lang tid varer behandlingerne?

    Den første behandling hos fysioterapeuten tager 40 minutter. De efterfølgende behandlinger tager 20 minutter pr. gang.

    Den første behandling hos kiropraktoren tager 30 minutter. De efterfølgende behandlinger 10-15 minutter pr. gang afhængigt af behandleren.

  • Hvor hurtigt kan jeg komme til behandling?

    Fysioterapeut og kiropraktor:
    Vi garanterer dig behandling i vores sundhedscentre indenfor 5 hverdage og med maximalt 15 km til behandlingsstedet. Hvis vi ikke kan leve op til det, får du mulighed for selv at vælge en behandler med betalingsgaranti fra Falck. Det skal være en behandler som er godkendt af sygesikringen. Hvis du har fået en akut skade, får vi dig til behandling inden for 24 timer i hverdagene!

    Psykolog:
    Som abonnent på Falck Sundhed kan du altid ringe til os og snakke med en kompetent rådgiver. Du må ringe, så ofte du vil. Telefonerne er åbne alle hverdage kl. 8-16.

  • Hvad er Hurtig Diagnose?

    Hurtig diagnose er vores garanti for, at du får tid hos den rette speciallæge inden for 10 hverdage, hvis ventetiden i det offentlige er for lang. Garantien gælder også scanning.

    Du får en fast sundhedsfaglig tovholder hos Falck under hele forløbet, som ud fra diagnosen guider dig videre til behandling i det offentlige.

  • Hvad er Akut kørsel?

    Akut kørsel giver dig mulighed for at blive hentet, hvis du pludselig bliver dårlig eller kommer til skade. Vi kører dig og evt. en ledsager til nærmeste skadestue, lægevagten, din egen læge, kiropraktor eller lignende. Bagefter kører vi dig hjem igen. Vi henter også dine gæster, hvis de er på besøg hos dig og pludselig bliver syge eller kommer til skade. Får du akut brug for lægeordineret medicin, kommer vi også med det.

Spørgsmål om dækningen? Find svaret her
  • Stiger prisen med alderen?

    Nej. Prisen stiger ikke i takt med, at du bliver ældre. Der kan komme generelle prisstigninger, som gælder for alle. Men modsat mange private sundhedssikringer og -forsikringer, der stiger i pris, jo ældre du bliver, er din pris hos Falck den samme som alle andres, uanset hvor gammel du bliver. 

  • Kan man blive medlem, hvis man har en kronisk sygdom?

    Ja. Hos Falck kan du både få abonnement på Sundhed Plus og Sundhedshjælp, hvis du har en sygdom eller lidelse, der er kronisk. Vi dækker ikke den sygdom, du allerede har eller kronisk sygdom, som skulle opstå senere - men du får hjælp til alt det andet, når du eksempelvis har brug for Online-læge eller behandling.

  • Hvor ofte skal jeg betale?

    Du betaler for dit abonnement en gang om året. Du kan enten melde abonnementet til Betalingsservice eller betale et girokort. Det får du mere at vide om, når du har oprettet dit abonnement.

  • Er der en aldersbegrænsning?

    Nej, Falcks sundhedssikring er for alle uanset alder. Faktisk er de yngste vi dækker 0 år, mens den ældste er over 100 år.

  • Hvem er dækket?

    Du kan vælge mellem to forskellige dækninger:

    Enkeltperson

    Dette abonnement dækker kun dig selv.

    Husstand

    Dette abonnement dækker alle i din husstand, også hjemmeboende børn dvs. alle der har folkeregisteradresse hos dig og hvis navne og fødselsdatoer, du har oplyst os.

    Begge abonnementer dækker også akut kørsel af dine gæster, hvis de pludselig bliver syge eller skadede, mens de besøger dig.

  • Hvornår og hvordan kan jeg opsige mit abonnement?

    Dit abonnement gælder i mindst tolv måneder. Du kan derfor opsige det, når der er gået fem måneder fra den dag, dit abonnement trådte i kraft. Du skal ringe til os med én måneds varsel.

    Hvis du vil opsige dig abonnement, skal du ringe til kundeservice på telefon 70 10 20 31.

  • Kan jeg få skattefradrag for sundhedsordningen?

    Som udgangspunkt, kan du få skattefradrag, når du som virksomhedsejer har Falck Sundhed Erhverv med personlig dækning. Vi anbefaler, at du taler med din revisor eller Skat om de gældende, aktuelle regler om fradrag.

Leder du efter en privat sundhedsordning til dig og din familie?

Vi kan hjælpe dig med alt fra små skavanker til diagnose af alvorligere sygdomme alt efter hvilken sundhedsordning, du vælger. Du kan også få tid hos en erfaren psykolog, fysioterapeut eller kiropraktor uden lægehenvisning.