Kundeservice 70102031 Support nr.: 0
Falck Assistance Nordic søger erfaren og målrettet Account Manager til Sydsjælland
Tilbage til listen

Falck Assistance Nordic søger erfaren og målrettet Account Manager til Sydsjælland

Vores fornyede vækststrategi i Falck Assistance Nordic-divisionen er på plads, og vi søger derfor forstærkninger i form af en Account Manager, der vil være med til at bidrage til at skabe øget vækst i vores erhvervsforretning. Er det dig?
 
Om jobbet
Som Account Manager i Strategisk Salg, vil din primære arbejdsopgave bestå i at sælge Falcks løsninger til større virksomheder i det sydsjællandske område. Dette gøres til en eksisterende kundeportefølje via kryds- og mersalg, men en lige så stor del udgøres af dit eget proaktive og opsøgende arbejde med at etablere nye kontakter til potentielle kunder.
Jobbet som Account Manager er et job med frihed under ansvar i og med, at du selv er herre over alle delene i salgsprocessen og dermed alle primære operationer – herunder vedligeholdelse af eksisterende kunderelationer samt opsøgning af nye, kundebesøg, tilbud og opfølgning heraf. Der vil ydermere være opgaver, hvor præsentation og forhandling af løsninger er i centrum.

Planlægning af dine kundebesøg sker som udgangspunkt fra din egen bopæl. Gennemsnitligt skal du regne med 5-8 kundemøder pr. uge, hvortil resten af din arbejdstid benyttes til opfølgning af tilbud, mails, taktisk planlægning af egen kundeplatform samt eksekveringen af denne. Du refererer til salgschefen for afdelingen, som også er din sparringspartner, og derudover vil der være en solid støtte fra dit bagland i form af kolleger og vores business support!
 
Din profil
Vi søger dig, som har erfaring med kunder af større kompleksitet og som kan begå dig på strategisk niveau hos kunderne. Dig som vil være en del en dynamisk virksomhed i vækst, der fremmer personlig udvikling, belønner initiativ, flid og resultater med frihed og attraktiv lønpakke. Du har erfaring som kørende sælger, er vant til at arbejde selvstændigt, ansvarligt og vedholdende. Du trives i en travl hverdag, hvor du selv står for planlægning, prioritering og eksekvering af dét, der skal til, for at få salgsmæssig succes! Derfor er den ideelle kandidat en person med et stort netværk, som formår at indtage en proaktiv holdning til hvert led i salgsprocessen lige fra salgsplanlægning, opsøgning af nye kunder, mødebooking til mødeafholdelse og opfølgning på egne aktiviteter og målsætninger.
 
Vi forventer, at du:
  • Er målrettet og udadvendt, og har et højt energiniveau samt en høj arbejdsmoral
  • Minimum har 3 års dokumenteret salgserfaring samt resultater inden for Account management BtB
  • Trives med at indfri aftalte, ambitiøse budget- og salgsmål
  • Erfaring med udvikling af nye og eksisterende kunderelationer
  • Har en solid værktøjskasse inden for salg og kommunikation
 
Vi tilbyder dig:
  • En spændende fuldtidsstilling med særdeles gode indtjeningsmuligheder i en af Danmarks bedste salgsafdelinger
  • Grundig introduktion og oplæring i Falcks løsninger
  • Stor indflydelse på egen arbejdsdag med nøgleordenen ”frihed under ansvar”
  • Attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og kvartalsbonus
  • Firmabil, hjemmearbejdsplads, sundhedsordning og gode pensionsforhold

Er du vores nye Account Manager?
Hvis ovenstående har fanget din interesse, ser vi frem til at modtage en ansøgning, CV samt relevante udtalelser via dette LINK senest fredag d. 18. august 2017.
Vi indkalder løbende til samtaler og forventet tiltrædelse er fredag d. 1. september.


Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte salgschef Mikael Madsen på mikael.madsen@falck.dk.

Alle ansøgninger behandles naturligvis med diskretion.
Vi ser frem til at høre fra dig!
 
Om Falck
I mere end 100 år har det været Falcks mission at arbejde for at forebygge ulykker, sygdom og nødsituationer, at redde og hjælpe forulykkede og nødstedte hurtigt og kompetent samt at rehabilitere syge og tilskadekomne. Med mere end 38.000 medarbejdere i mere end 40 lande fordelt på seks verdensdele er Falck en virksomhed i konstant udvikling og med mange muligheder for udfordringer og karriere. Læs mere om at være en del af Falck på karrieresiderne på www.falck.dk eller www.falck.com.
Falcks værdier er: hjælpsom, handlekraftig, hurtig, tilgængelig, troværdig og kompetent. Værdierne efterleves dagligt i den måde, vi omgås og løser vores opgaver på. Hvis du vil være en af vore kolleger, er det vigtigt, at du kan genkende dig selv i disse værdier.