Kundeservice 70102031 Support nr.: 0

Sådan bruger du din Sundhedshjælp

Her kan du se, hvordan du får det bedste ud af dit abonnement.

Læs mere om:

  • Sundhedslinjen, Online-læge og behandlinger.
  • Åbningstider, oprettelse og bestilling.
  • Videokonsultationer, rådgivning og kørsel.

Sundhedslinjen
Behandlinger

Klik og se, hvordan du bruger hver fordel:

Sundhedslinjen
Online-læge
Akut kørsel
Psykolog
Kiropraktor
Fysioterapeut

Du er i gode hænder

Det skal være nemt for dig at få det godt igen. Derfor har du adgang til vores landsdækkende netværk af behandlere – erfarne kiropraktorer og fysioterapeuter og autoriserede psykologer – så din behandling ikke er langt væk.

Hvis du foretrækker det, kan du også få behandling over telefon eller video. Ring til Sundhedslinjen på 70 20 14 82 og tal med os om, hvad du har brug for, for at få det godt igen.

 

Spørgsmål og svar

Du kan bruge abonnementet nu. Der er ingen karens- eller ventetid.

Ring til Sundhedslinjen med det samme og tal med en af vores sundhedsfaglige medarbejdere. Du får kompetent rådgivning, mens I taler sammen eller blive sendt videre til Online-læge eller behandling hos fysioterapeut, kiropraktor eller psykolog alt efter dit behov.

Du må ringe til Sundhedslinjen og bruge Online-læge lige så mange gange, du vil. Der er ikke en bekymring eller et problem, der hverken er for stort eller småt. Sundhedslinjen har åbent alle hverdage og Online-læge holder videokonsultationer dag, aften og weekend.

Det er vores sundhedsfaglige medarbejdere, typisk erfarne sygeplejersker, der tager telefonerne på Sundhedslinjen. De lytter, rådgiver dig og kan sende dig videre til Online-læge, kiropraktor, fysioterapeut eller psykolog alt efter hvad der skal til, for at du får det godt igen.

Nej. Du får det antal behandlinger, du har brug for efter en faglig vurdering af behandleren. Vi kalder det behovsbestemt behandling, og vi bliver ved, til du får det bedre.

Det kommer an på, om du har købt et abonnement til dig selv eller til familien. 

Et abonnement til en enkeltperson dækker kun dig selv, mens et husstandsabonnement dækker alle i din husstand, dvs. alle der har folkeregisteradresse hos dig og hvis navne og fødselsdatoer, du har oplyst os.

Begge abonnementer dækker også akut kørsel af dine gæster, hvis de pludselig bliver syge eller skadede, mens de besøger dig.

Nej. Du skal hverken lægge penge ud eller aflevere kvitteringer til os. Dine konsultationer hos Online-læge, og dine behandlinger hos fysioterapeut, kiropraktor eller psykolog samt Akut kørsel er med i den faste pris, du betaler for abonnementet.