Kundeservice 70102031 Support nr.: 0
Vælg din region og find din patientvejleder
  • Hovedstadsområdet

    Her kan du finde nummeret på patientvejledningen nærmest dig.

    • Amager Hospital: Ring til patientvejlederen på 38 66 66 31.
    • Bispebjerg Hospital: Ring til patientvejlederen på 38 66 66 32.
    • Bornholms Hospital: Ring til patientvejlederen på 38 66 66 33.
    • Frederiksberg Hospital: Ring til patientvejlederen på 38 66 66 34.
    • Frederikssund (Nordsjællands Hospital): Ring til patientvejlederen på 38 66 66 35.
    • Gentofte Hospital: Ring til patientvejlederen på 38 67 38 67.
    • Glostrup (Rigshospitalet): Ring til patientvejlederen på 38 66 66 37.
    • Herlev Hospital: Ring til patientvejlederen på 38 68 38 68.
    • Hillerød (Nordsjællands Hospital): Ring til patientvejlederen på 38 66 66 41.  
    • Hvidovre Hospital: Ring til patientvejlederen på 38 66 66 42.
    • Rigshospitalet: Ring til patientvejlederne på 38 66 66 44.
  • Sjælland

    Ring til Patientvejledningen i Region Sjælland på 70 15 50 01.

  • Midtjylland

    Ring til patientvejledningen på Patientkontoret i Region Midtjylland på 78 41 04 44.

  • Nordjylland

    Ring til patientvejlederne i Region Nordjylland på 97 64 80 10.

  • Syddanmark

    Region Syddanmark har både et patientkontor og en patientvejleder i psykiatrien.

    Ring til patientkontoret på 76 63 14 90.
    Ring til psykiatriens patientvejleder på 76 63 10 98.

Vil du have din egen sundhedsfaglig tovholder?

Hvis du ønsker at få din egen, personlige sundhedsrådgiver under et sygdomsforløb, har du muligheden for det hos Falck. Vores sundhedssikring Falck Sundhed og Falck Sundhed Plus giver dig adgang til en fast, sundhedsfaglig tovholder, som kan hjælpe dig gennem hele forløbet.

Du kan ringe og få vejledning om bl.a.:

  • Ventelister og behandlingsgaranti
  • Aktindsigt og medicinske termer
  • Sygetransport og genoptræning

Du kan ringe så ofte, du vil – også når det handler om din nærmeste familie. Vi lytter til dig og rådgiver dig om din konkrete situation. Du er også velkommen til at ringe til os, inden du tager fat i en patientvejleder i det offentlige, så du er bedre forberedt på, hvad du skal spørge om.

Vil du have mere at vide om Falcks personlige sundhedsfaglige tovholdere, er du velkommen til at ringe til os på 70 10 20 31.

Vil du vide mere om Falck Sundhed, kan du se de forskellige pakker og priser her.

Vores sundhedspakker

Lad os hjælpe dig med at finde den helt rigtige løsning

 

Vores sundhedspakker dækker forskelligt. Tag testen og find den sundhedspakke, der matcher dit behov. Det tager kun 2 minutter.

  

Vil du gerne tale med en rådgiver? Bliv ringet op og få hjælp til at finde den sundhedssikring, som passer til dit behov. 

Få et bedre patientforløb

Et patientforløb er forskelligt fra person til person – og alt efter, hvad man fejler. De fleste oplever et effektivt forløb uden de store problemer. Men når man er syg og ikke har det største overskud, er det let at blive frustreret over uforståelige medicinske termer, uklare rettigheder, forvirrende diagnoser eller andet, som kan give utryghed undervejs.

Er du dækket af Falck Sundhed eller Falck Sundhed Plus, får du en fast sundhedsfaglig tovholder eller rådgiver:

  • Din rådgiver kan hjælpe dig før, under og efter behandlingen.
  • Du kan altid ringe og tale med rådgiveren om din situation, dine tanker og følelser.
  • Du kan få hjælp til at forstå din journal og information fra skiftende læger. I nogle tilfælde er det bedst at få forklaret journalen ansigt til ansigt. Da vil din rådgiver lave en plan for dig, så du får tid hos din egen læge, som kan hjælpe dig med at tyde journalen.
  • Din rådgiver kan ringe dig op, for at høre, hvordan du har det, og hvordan en behandling er gået.

Ring til vores sundhedsfaglige tovholdere på 70 10 20 31.

Er du ikke dækket af Falck Sundhed endnu, kan du blive det til en fair pris. Se vores priser herunder eller læs mere om Falck Sundhed her.