Kundeservice 70102031 Support nr.: 0
Customer Experience Manager
Tilbage til listen

Customer Experience Manager

Er du klar til at yde en ekstra indsats for at sikre øget kundetilfredshed hos Falcks kunder, lytte til kunderne, forstå udfordringerne og omsætte det til initiativer og aktiviteter, der gavner forretningens målsætninger og skaber lønsomme kunderelationer? – så er det måske lige dig, vi mangler.

 

Som Customer Experience Manager skal du selvstændigt udvikle og implementere kunde kommunikation i nyt Marketing Automation setup og dermed forme den fremtidige kunderejse for Falcks BtC kunder. Dine aktiviteter vil have fokus på øget kundetilfredshed, anbefalingsvillighed og fastholdelse af kundebasen.

Du vil få en bred berøringsflade både internt og eksternt til f.eks. kreative, analytiker, salg og kundeservice.

 

Du bliver en del af Falck Assistance, som er Falcks abonnementsforretning. Vi er i er i en rivende udvikling og vi har ambitiøse mål for vores fremtidige vækst. Du kommer til at referere til vores afdelingsleder for Loyalty Management. Du vil blive del af et engageret team på 7 kolleger, der er en del af vores samlede marketingafdeling. 

 

Dine ansvarsområder: 

  • Sikre indsigter i kunderejsen, der kan forlænge kundelevetiden samt øge loyaliteten
  • Planlægge og eksekvere customer journeys i Marketing Automation setup
  • Drive og optimere kundetilfredshedsundersøgelser samt touch point målinger
  • Drive projekter med fokus på kundeloyalitet og reduktion af churn, som støtter op om forretningens målsætninger
  • Løbende opfølgning og rapportering af dine indsatser for at sikre de bedst mulige resultater og viden i organisationen
  • Sikre forankring af dine initiativer i organisationen
  • Samarbejde med intern/ekstern tekstforfattere og AD’er, analysebureau og det øvrige marketingteam

Kvalifikationer:

  • Du har en relevant videregående uddannelse inden for marketing
  • Du har flere års praktisk marketingerfaring med CRM/CEM – gerne inden for telebranchen, den finansielle sektor, et mediehus eller lign.
  • Du har et indgående kendskab til udfordringerne i en abonnementsforretning
  • Du har en solid erfaring med loyalitets- og churnreducerende aktiviteter, herunder kundetilfredshedsanalyser f.eks. fra et job som CRM manager, commercial manager el.lign.
  • Det er en stor fordel, hvis du har erfaring med Marketing Automation
  • Du har en stærk forretningsforståelse, og det er afgørende for dig, at dine aktiviteter giver det maksimale forretningsmæssige udbytte
  • Dit fokus er kundeloyalitet og du er vant til arbejde med data og kundeindsigter
  • Du er vant til at arbejde med eksterne reklame -og mediebureauer og styre dine egne budgetter

Derudover er du en hjælpsom kollega, der bidrager til at vi alle sammen har en sjov og dynamisk hverdag.
 
Vi tilbyder:
Et spændende og afvekslende job i en travl og ambitiøs virksomhed, hvor forventningerne til vækst er høje og dagligdagen bedst beskrives som dynamisk. Du kommer til at arbejde på Falcks kontor i København SV, hvor du bliver en del af et engageret hold i Marketing på 19 kollegaer. 
 
Ansøgning:
Er det noget for dig, så send hurtigst muligt et CV samt en ansøgning via dette LINK.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder for Loyalty Management Maria Dabelsteen Jensen, mobil 27218008.
Vi indkalder løbende kandidater til samtale og tillader os at fjerne opslaget, når vi har fået et passende antal ansøgninger. Tiltrædelse hurtigst muligt.
 
Om Falck
I mere end 100 år har det været Falcks mission at arbejde for at forebygge ulykker, sygdom og nødsituationer, at redde og hjælpe forulykkede og nødstedte hurtigt og kompetent samt at rehabilitere syge og tilskadekomne. Med mere end 38.000 medarbejdere i mere end 40 lande fordelt på seks verdensdele er Falck en virksomhed i konstant udvikling og med mange muligheder for udfordringer og karriere. Læs mere om at være en del af Falck på karrieresiderne på www.falck.dk eller www.falck.com.
 
Falcks værdier er: hjælpsom, handlekraftig, hurtig, tilgængelig, troværdig og kompetent. Værdierne efterleves dagligt i den måde, vi omgås og løser vores opgaver på. Hvis du vil være en af vore kolleger, er det vigtigt, at du kan genkende dig selv i disse værdier.