Kundeservice 70102031 Support nr.: 0
Kontraktkonsulent
Tilbage til listen

Kontraktkonsulent

Trives du i arbejdet med komplekse data, hvor økonomi, contract management og teknik skal gå op i en højere enhed?
 
I mere end 100 år har det været Falcks mission at arbejde for at forebygge ulykker, sygdom og nødsituationer, at redde og hjælpe forulykkede og nødstedte hurtigt og kompetent samt at rehabilitere syge og tilskadekomne. Med mere end 38.000 medarbejdere i 45 lande fordelt på seks verdensdele er Falck en virksomhed i konstant udvikling og med mange muligheder for udfordringer og karriere. Læs mere om at være en del af Falck på karrieresiderne på www.falck.dk eller www.falck.com.
 
Falck Brand DK er Falcks brandtjeneste i Danmark, som er ansvarlig for brandkontrakterne med beredskaberne, aftaler med kommunerne, drift af hjælpemiddeldepoter og specialsalg af slukkere, førstehjælpsudstyr samt rådgivning til offentlige og private kunder.
 
Falcks værdier er: hjælpsom, handlekraftig, hurtig, tilgængelig, troværdig og kompetent. Værdierne efterleves dagligt i den måde, vi omgås og løser vores opgaver på. Hvis du vil være Falcks nye kontraktkonsulent er det vigtigt, at du kan genkende dig selv i disse værdier.
 
Jobbet
Falck Brand DK søger en kontraktkonsulent på kandidatniveau til at varetage opgaver inden for tilbud og aftaler, hovedsaligt baseret på udbud. Dit fokusområde vil være danske aftaler for Brand og Assistance, men på sigt vil der være mulighed for nordiske opgaver.
Du vil blive en del af Falck Brand DK’s kontraktafdeling med kontor i Aalborg.
Som kontraktkonsulent vil du primært arbejde med udbud relateret til Falck Brand DK og Assistance Operation, der løser opgaver for både kommuner, regioner, statslige myndigheder og store private virksomheder.
 
Dine primære arbejdsopgaver vil være relateret til aftaler med offentlige kunder og større virksomheder, herunder:
  • Kalkulation og udarbejdelse af tilbud og forhandlingsoplæg
  • Kontraktimplementering og opfølgning, herunder efterkalkulationer
  • Ad hoc-opgaver bl.a. i tilknytning til udvikling af forretningsområdet
  • Lejlighedsvis deltagelse i forhandlinger.
 
Din profil
Vi forventer, at du er dygtig inden for økonomi og contract management. Desuden trives du med kalkulationer af komplekse data, og har en udviklingsorienteret tankegang.
Måske er du en yngre profil, der er stærkt på vej frem i karrieren, eller du er en etableret profil, der brænder for netop denne jobvinkling.
 
Vi forventer, at:
  • du har en teoretisk uddannelse på kandidatniveau inden for økonomi som f.eks. cand.oecon eller cand.merc. i økonomistyring
  • du har forståelse for praktiske problemstillinger, hvor både teknik og økonomi indgår
  • du er erfaren i kvantitative analyser og behandling af data
  • du er en erfaren IT-bruger, særligt i Office-pakken, herunder Excel.
For at lykkes i stillingen er det et must, at du kan arbejde selvstændigt, struktureret og analytisk. Du er innovativ og vedholdende, og forholder dig kritisk til de problemstillinger, der bliver præsenteret for dig.
Det er afgørende, at du er resultatorienteret og en god afslutter. Det indebærer, at du formår at bevare fokus på dine egne mål samtidig med at du tager ansvar for, at teamet når i mål.
Derudover har du gode kommunikations- og samarbejdsevner, og betragter en serviceminded indstilling som en selvfølge.
 
Du tilbydes
  • Et udfordrende job i et dynamisk miljø med stramme tidsterminer og høje kvalitetskrav
  • Et job i et kontraktteam med andre engagerede og faglige dygtige kollegaer
  • Et job i en virksomhed i spændende udvikling med brede kontakter til virksomhedens danske organisation.
Arbejdsstedet er på Falck Stationen, Håndværkervej 27, 9000 Aalborg.
Lønpakken tager udgangspunkt i dine kvalifikationer og erfaring.
Tiltrædelse finder sted efter nærmere aftale.
 
Ansøgning og kontakt.
Søg venligst via dette LINK, hvor du også finder kontaktoplysninger, hvis du har spørgsmål til stillingen.
 
Vi glæder os til at høre fra dig.